piątek, 12 października 2012

Nowa wilczyca Kameria

Byłam samotnym wilkiem.W końcu wybrałam się na obce mi tereny,niestety były zamieszkane.Przeszłam sie kawałek jednak zauważyłam wilki,schowałam sie za drzewem.Jedna była czarno biała,zaś druga lekko fioletowa.Nie zauważona pobiegłam dalej,jednak przyłapała mnie inna wilczyca.
-hej jestem Armena a ty?-powiedziała,po czym za pytała
-Kameria-od powiedziałam nie ufnym głosem
-należę do watahy Saturn Wolf a ty masz swoje stado?-zapytała
-nie -powiedziałam gotowa już do ucieczki
-może chcesz dołączyć?
Przestałam myśleć o ucieczce.
'hmmm... dołączyć?'-myślałam
-zgoda ale na początek tylko na tydzień by sprawdzić jak jest u was-odparłam nadal niezbyt przekonana,ponieważ nie byłam ufna.
-ile wilków jest w watasze?-zapytałam ciekawa,lecz nadal czujna
-trzy a ty jesteś czwarta-odrzekła Armena
-aha-powiedziałam zamyślona

Tak dołączyłam do watahy.Mam nadzieje że spotkam tu partnera dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz