wtorek, 23 października 2012

Czy ona jest moją matką??

Lenita
 Przez ostatnie dni myslalam o tym czy Kameria jest moja matka, wiec postanowilam z nia pogadac.
Gdy tylko sie obudzilam, zaczelam jej szukac. Znalazlam ja spiaca pod drzewem. Faktycznie, nie bylo jej wczoraj w jaskini na noc. Podeszlam do niej i czekalam az sie obudzi.
Gdy sie obudzila zapytalam ja-
-Hej, czy mozesz opowiedziec mi o swoim dziecinstwie?
-Tak, ale ty potem opowiesz mi o sobie.
-Dobrze zaczynaj.
-Gdy bylam mala nie znalam dobrze swoich rodzicow.Zawsze gdzies sie spieszyli i byli bardzo tajemniczy.Gdy doroslam postanowilam zalozyc wlasna watahe.Udalo sie, potem poznalam wilka, urodzilam dzieci i gdy mialo byc juz tak wspaniale, przyszedl ten dzien.Tego dnia jak zwykle opiekowalam sie dziecmi, polowalam itp. Nie wiem skad i jak, ale nagle rozplonal ogien. Ja z moich chlopakiem probowalismy to ugasic. Powiedzialam samica, by przeniosly moje dzieci i swoje dzieci w bezpieczne miejsce. Gdy zdalam sobie sprawe, ze nie dam rady tego ugasic ucieklam. On tez uciekl. W tym zamieszaniu pobieglismz w rozne strony. Nigdy wiecej go nie spotkalam
-A twoje dzieci?-zapytalam z nadzieja.
-Ich tez nigdy nie spotkalam. Teraz ty opowiedz mi swoja historie.
-To byl najgorszy dzien mojego zycia. Jak zwykle jako corka alfy, uczylam sie mowic, czytac, polowac i walczyc.Nagle wszystkie wilki zaczely krzyczec i biegac. Zobaczylam dwojke wilkow, ktorzy magia probowali gasic ogien. Nagle inna wilczyca wlozyla mnie do koszyka w ktorym bylo moje rodzenstwo.I zaczela biec w koszykiem w pysku. Ja z niego wypadlam, probowalam biec, ale nie moglam nadazyc.I tak przez pol roku szukam mojego rodzenstwa i matki.
-Mamy podobne historie-powiedziala to i mnie przytulila.
-Powiedz, kiedy urodzilas te szczeniaki?
-Okolo rok temu a co?
Nie odpowiadajac, przytulilam ja mocno. Ona chyba nie wiedziala o co chodzi wiec jej powiedzialam.
-Pol roku cie szukalam i znalazlam.Ty jestes moja matka.
-Skad to wiesz, nie mozesz miec pewnosci.
-Bylas w moim snie, snil mi sie dzien pozaru, czesto mam takie sny.
Wrocilysmy do jaskini i powiedzialysmy o tym wszystkim.
Zadowolona poszlam spac.Moim kolejnym celem bedzie znalesc moje rodzenstwo i przyprowadzic do watahy Saturn Wolf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz