piątek, 16 stycznia 2015

Po latach

Witam! Oto wataha Saturn Wolf założona wieki temu. Nie żyła do dzisiejszego dnia, gdyż trochę ją zaniedbałam znudzona. Jednak teraz wiem co poszło nie tak, mimo że tego tutaj nie ujawnię mogę obiecać, że postaram się uniknąć tego błędu.
Tymczasem zapraszam do na nowo otwartej watahy, która niech pachnie świeżością. Puki co, namawiam do dołączenia tutaj i zapoznania się ze wszystkim. Fajnie byłoby, gdyby jakaś większa grupka osób mogła bawić się w to razem ze mną, szczególnie że nie zmuszam do niczego, tylko chcę ofiarować wam i sobie rozrywkę.
Fabuła jaką stworzyłam dawno temu... cóż wciąż mam do niej sentyment. Pociągnęłam jednak wydarzenia do przodu i moja dawna alfa Armena oraz jej partner Saori zniknęli bez śladu, a cześć ich potomstwa, czwórka młodych wilków wraz ze swoją ciotką Kirian, starając się uratować upadłą watahę. Mam jednak ciekawy, moim zdaniem, pomysł, że w opowieściach tajemniczej, ośmioletniej wilczycy, siostry dawnej alfy przedstawię wydarzenia z dawnych lat, o których dotąd nie było mowy.
Dodatkowo! Chciałabym zawiadomić, że nic nie obiecuję, ale postaram się w jakiś sposób, jaki jeszcze pomyślę, urozmaicić zabawę. Mam też nadzieję, że ktoś zechce mi pomóc tworzyć wraz ze mną historię tych czarno-niebieskich wilków i ich przyjaciół.
Więc jeśli chcesz się pobawić zajrzyj do zakładek, namyśl się jeśli tego potrzebujesz i dołącz! Czekam na ciebie.

Alfa Akra Selhari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz